כמעט ולא קיים עסק שלא צריך להתייעל בדרכים כאלו ואחרות. למעשה, ההתייעלות של עסקים וארגונים היא חיונית ביותר על מנת לגדול ולצמוח ובמרבית המקרים עסקים שלא משכילים לעשות זאת לא מצליחים להאריך ימים. ועדיין, נראה כי עניין ההתייעלות הוא בגדר בחירה של כל עסק וארגון, אך מה לגבי ארגונים שפשוט חייבים את ההתייעלות הזאת? כאשר מדברים על בתי חולים, נראה כי שיפור השירות הוא פשוט הכרחי ולפעמים אפילו מדובר על עניין של חיים ומוות. יש כל מיני דרכים לייעל בתי חולים, אבל אין שום ספק שאחד הדברים החשובים ביותר שצריך לעשות זה לדאוג למענה מהיר, מדויק ואיכותי יותר לשיחות הטלפון. על כן, האפשרות של נתב שיחות לבתי חולים היא בלי ספק אפשרות טובה שכדאי מאד לשקול, ואנחנו רוצים להסביר כעת על השירות על מנת שניתן יהיה להבין מדוע הוא כל כך נדרש ואפילו חיוני.

ניתוב שיחות לפי זמנים

חשוב לומר כבר עכשיו שלא כל חברה המציעה ניתוב שיחות יודעת לתת שירותים איכותיים שבאמת יאפשרו התייעלות אמיתית ואנו רוצים להציג את השירות של וויסנטר שאכן יודעת לספק שירותים כאלו. השירות של החברה יעיל ומתקדם ולמעשה מאפשר ניתוב חכם בכמה אופנים ואנו רוצים להתחיל עם ניתוב לפי זמנים.

בתי חולים עובדים אומנם סביב השעון, אבל הרבה פעמים לא בכל רגע יתאפשר מענה. נתב השיחות של החברה מאפשר להחליט מה קורה במקרים הללו, לאן השיחה עוברת והאם היא מופנית לנציג אחר, לנתיב חלופי או לתא קולי להשארת הודעה ולמעשה משאירה את המתקשר עם מענה מתקדם גם במצב בו הנציג הפיזי לא יכול לקחת את השיחה.

ניתוב שיחות כאשר אין מענה

בית חולים הוא באופן טבעי למדי מקום אליו מגיעות הרבה מאד שיחות מדי יום וכך קורים מצבים בהם אין מענה וזה כמובן בסדר גמור. עם זאת, חשוב לתת מענה מסוים במקרים הללו והשירות של וויסנטר מאפשר ניתוב חכם גם במקרים הללו. ניתן לבחור אם השיחה תגיע לטלפון חכם של אחד העובדים, אם היא תנותב בחזרה למזכירות, לשלוחה אחרת או להשארת הודעה קולית.

נתב שיחות לבתי חולים: פתרון טכנולוגי ונגיש לניתוב השיחות

ניתוב חכם לפי שיחה מזוהה

כאשר מדברים החלקים האדמיניסטרטיביים של ניהול בית החולים, רואים שהמתקשרים הם לרוב קבועים ולכן אין צורך להעביר אותם מסלול ארוך כאשר יעד השיחה הוא ברור. לעיתים מדובר על ספקים, לפעמים אלו בתי חולים אחרים או ארגונים שעובדים בשיתוף פעולה או שמדובר על כוחות הביטחון. במקרים הללו, כאשר המספר הוא מזוהה, נתב השיחות החכם של וויסנטר יעביר את השיחה היישר ליעדה וכך יפנה את הקו לשיחות נוספות ויחסוך הרבה מאד זמן יקר על הדרך.

תסריט ניתוב בהתאמה אישית

יש עוד כמה וכמה אפשרויות שוויסנטר מציעה כמו ניתוב לפי קוד זיהוי, ניתוב ישיר לשלוחה או ניתוב אוטומטי אחרון, אבל אנחנו רוצים לדבר דווקא על האפשרות לתסריט בהתאמה אישית. כך למעשה בתי חולים יכולים ליצור תסריט מותאם להם המאפשר לכל מי שמתקשר להגיע בצורה מהירה ופשוטה לאן שהוא צריך. באופן הזה חוסכים שיחות מיותרות, מקלים על העבודה של המזכיר או המזכירה וזוכים באופן כללי להתייעלות משמעותית בכל תחום המענה הטלפוני.

לסיכום הדברים – עבור עסקים וגופים מסוימים ניתוב שיחות חכם עשוי להיות עניין של מותרות, אך עבור בתי חולים מדובר בלי שום ספק בדבר חיוני ובסיסי ביותר ואנו ממליצים לכל בית חולים להקים מערך כזה בהקדם.